biroglanannesii1 asıl problem dayak yiyenin kadın olması. Son sahnede devreye yaşlı bir adam giriyor hoop falan diye bu adam ona da saldırıyor ona saldırınca ahali birader sen adama ne vuruyorsun vs diyerek indiriyor. Yani kadını döverken oturup zevkle izleyenler konu o adamın bir yaşlı amcaya vurmasına gelince bu kadarı da olmaz diyerek zapt ediyorlar adamı. Kadir şeker vs demesin kimse o zaman o yaşlı amcaya yürüdüğü zaman da kimse yerinden kalkmamalıydı. Hepsinin aklından geçen net, kadın bir kahpelik yaptı adam da o yüzden dövüyor bizlik bir durum yok. Veya karı koca arasına girmeyelim gibi bir yanlış düşünce var toplumda onun da yansıması bu. Manisa batıdaki bir şehir üstelik ama oturup orada izleyen herkes eminim karısını aynen böyle dövüyor evinde.
Böyle durumlarda Türkler asla duramaz, yardımseverdir falan denilirdi artık o da kalmadı bunun bir sebebi daha var elbette ama ben yazmak istemiyorum onu.