Edacln35 açık süt alıyorum kısık ateşte kaynatıyorum kaynadıktan sonra 10 dk daha bırakıyorum ocakta sonra kapatıyorum altını. Gereken sıcaklığa ulaşınca daha önceki yoğurttan yaklaşık 1 bardak koyuyorum tencereye bir iki karıştırıp kapağını da kapatıp daha önceden 100 derecede 10 dk kadar ısıttığım fırına koyuyorum. Fırında 8 saat tutuyorum sonra buzdolabına kaldırıyorum 1 güne yakın orada dinlendiriyorum
Üç aydır böyle yapıyorum çok güzel tutuyor:) dışarda sarıp beklettiğimde olmamıştı kıvamı fırında daha iyi oluyor