smileanne Ben tam 2 yaşına kadar emzirdim bebeğimi.Bu ilacı da çok güvendiğim bir doktor tavsiye etti diye aldım,çok şükür ki bişi olmadı.Elbette doğal yoldan da kesilebilir ama o zaman da ağrı yaşama durumu oluyor bir de çocuğa net olmak istedim.Süt bitti oğlum dedim 😁Hatta sıktım,gösterdim .O da anne düt addaaa dedi 😁İnşallah sizde tez zamanda halledersiniz 🥰