Mommyss ben sürekli konuştum kızımla 2 yaşına girdikten iki üç ay sonra biraktirdim. Bu süreç de babasını dahil ettim olaya. Kızım sürekli emmek istiyordu evde disarda arabada başkasının evinde oyun oynarken vs. Kızıma alternatif yiyecekler sundum tabi biraz ağlıyorlar ama öyle çok değil. Sürekli anlattım artık süt bitti kızım sen yemek yiyebilirsin kızım tarzında. Ve sürekli ağzını oyalayacak şeyler yiyecekler içecekler falan verdim. 2 hafta sonra falan birakti çok şükür geceleri 16 18 kere falan uyaniyordu o derece bagimliydi.