BarlasMomm Melismelis merhaba gecmis olsun. Bursa da medicana da anestezili beyin mr cektirmistik 1 yasindayken 20 dakka surmustu bizim. Bende cok korkmustum ama sakin olun oncesinde ac olmasi lazimm. Cikincada 1 saat ac kalmasi gerektigini soylemisti doktor
Cngzhn_1807 AEgemm Benim oglan cok olmasa da hasta gibi bi haftadir dun tahlil yapildi kaninda enfeksiyon cikti gene on gun sonra arariz o zamana gecmis olur dediler ama tekrar yapmadan kan testi yaparlarmi acaba
BarlasMomm Cngzhn_1807 evet biz o yuzden sabah ilk cekim saatini almistik 9 da girmisti mr a o yuzden pek zor olmadi. Ckinca acikti ama oyalamistik bir sekilde