AnnaGloria Çok teşekkür ederim, amin inşallah 🙏🏻
Üvey babasını öz babasının yerine koymuş ve öz babasını yaşarken öldü diye vazgeçen bir anne olarak size tek söyleyebileceğim evladınıza sımsıkı sarılın. Üzgünüm, kimse için bir damla göz yaşınıza değmez. Acınızı en derinde hissedip anlayabiliyorum, yaşayan bilir 🥺
Allah evlatlarımıza babalarıyla uzun ömürler nasip etsin, bizim yaşadığımız yokluğu yaşamasınlar 🤲🏻