SEVGİLİ GÜNLÜK ;
Ne kadar yıkılırsan, o kadar ayağa kalk..
Ne kadar yorulursan, o kadar bebeğine sarıll..
Ne geçmişe takıl üzül,, ne geleceği düşün
Anı yaşa, yaşadığın güzel şeylere odaklan..
Güzel şeylerde,, kötü şeylerde gelir geçer..
Hiç bişey kalıcı değildir hayatımızda.. Aldığımız nefes bile.. O yüzden yaşadığım,, yaşayamadığım,, hayalini kurduğum ne varsa 💭❣️binlerce şükür… Sağlıkla kalalım da varsın yorulalım.. Tatlı yorgunluklar… Gün gelecek bu tatlı anıları mumla arayacağız ✍️✍️❣️