turkan2505
Kahvaltımı 10.30-11.00 gibi normal doyurucu olacak şekilde yapıyorum
Yumurta haşlama veya omlet
Zeytin
Bal
Domates-salatalık-ceviz-biber
2 tam tahıllı ekmek
Çay veya yeşil çay
15.00 Ara öğünde
istediğimi abartmadan yiyorum yoksa enerjim kalmıyor 😂
Kek-sütlü kahve-dondurma vs.
18.00-19.00 Akşam yemeğini de evde ne varsa, salata ya da karpuz, yoğurt eşliğinde
ekmeksiz olacak şekilde yiyip, yeme işini bitiriyorum
Günde 3 litre su içiyorum mutlaka
1 saat de istediğim egzersizi yapıyorum
Sütüm yeterli şükür bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar