xxanne34 sizinle yaşıtız , bebeklerimizin arasında da 9 ay benimki büyük. Bende düşünüyordum post açtım herkes o kadar bıkmış o kadar yorulmuş ki bir tane yap diyen insan olmamıştı kaldıki zaten buraya göre yapıp yapmıcaz diye bişi yok fikir almak amaç kendi hislerine güven ve eşine tabiki benim eşimde herşeyime yardımcı oluyor hatta bunu yardım olarak değik sorumluluk olarak görüyor 2 yaşına girmesine 1 bucuk 2 ay falan var çok kararsızım ama eşim çok erken olduğunu söylediği için şimdilik vazgeçtik sende kendi durumuna eşine bebeğine bak ona göre hareket et umarım herşeyin hayırlısı olur senin için 🦋💖