niloyaaa ubrat yara yakılmadan önce zaten sizden örnek almış olması lazım doktorunuzun temiz mi değil mi diye Kötü bir şey olsa o zaman görürlerdi diye düşünüyorum. Yara varken bende de lekelenme oluyordu hatta kanama şikayetiyle gittim ben.
niloyaaa ubrat Benim smear testim olmadığı için benden istenmişti sizin olduğu için istenmemiş olabilir. Ama ihmal etmeyin içinizin rahat etmesini istiyorsanız tekrar kontrole gidin. İnşallah temizdir bir sıkıntı yoktur yarada bir an önce iyileşir
Esilamasal niloyaaa bende smesr testi herseyi verdim gel yakalim dedi ben birturlu cesaret edip gidemedim ve her iliskiye girdiğimde canımdan can gidiyor sanki çok ağrım oluyor böyle yazınca içimi rhatlattiniz teşekkür ederim en kısa zamanda bende gidip yaktircam
niloyaaa Esilamasal emin olun her ilişkide acı yaşamaktan daha kolay tedavi. Yakılırken çok hissetmiyorsunuz ben istememiştim ama isterseniz öncesinde uyuşturupta yapıladabiliyor.
Esilamasal niloyaaa bana da şey dedi doktoruma hafif bir narkoz verip yapicam dedi anlamicaksjn zaten dedi
seve niloyaaa bende de ilişki sonrası ağrı ve kanama oluyordu, giderek artmaya başladı kanamalarım ilişki sonrası, iki kez lazerle yaktırdım ama yine kanama oluyor, siz nerde tedavi oldunuz acaba