Aysgllylcn mantar ve yaram varmış ilaç kullandım mantar için geçti gibi ama adet olamıyorum engel oluyor mu bu rahatsızlık 2 ay olmadın muaneden sonra oldum geçen ay bu ay yine olmadım cuma kontrolüm var ama merak ettim aynı durumdan adeti geciken anneler var mı
Marsila Aysgllylcn Merhaba ben de buna benzer bir post paylaştım yeni. Rahim ağzımda kaşıntılı yara var gibi ve ilişkiye girerken ağrı acı veriyor bir de kanıyor arada böyle bir şey yaşıyor musunuz siz de ? Kanser diyor Google korktum ya
niloyaaa Aysgllylcn adet olup olmamaya engel midir bilmiyorum ben öyle bir şey yaşamadım ama bende de ağrılı kanama meydana gelmişti
niloyaaa Marsila ertelemeyin doktora gidin. Rahim ağzı yarası Benim de oldu önce smear testi alıyorlar. Eğer sonuçlarınız temizse yarı yakılarak tedavi edilebiliyor. Ağrısız acısız bir işlem. Şu an boşu boşuna acı çekiyorsunuz
Marsila niloyaaa Umarım temizdir umarım korkuyorum valla babam kanser oldu benim yüreğimiz yanıyor bir de bu olmaz inşallah
ubrat niloyaaa merhaba yarayı taktırdıktan sonra şikayetiniz direk kesildimi ne kadar sürede iyileştiniz?
niloyaaa ubrat doktorum bir ay ilişki olmayacak dedi bizde ona uyduk ve evet bir ayda iyileşti çok şükür şimdi bi ağrı sızı yok, hamile kalmak istiyordum o süreçte yara ona da engel oluyormuş tedavimden sonra hamile de kaldım bi sıkıntı olmadı.
ubrat niloyaaa benim 1 buçuk ay oldu olalı 3 hafta ilişki yasak dedi dikkat ettim ama hala lekelenmem var ve ilk ay reglim uzun sürdü anlamadım
seve niloyaaa bende de ilişki sonrası ağrı ve kanama oluyordu, giderek artmaya başladı kanamalarım ilişki sonrası, iki kez lazerle yaktırdım ama yine kanama oluyor, siz nerde tedavi oldunuz acaba
niloyaaa ubrat lekelenme olabilir tekrar doktor kontrolüne gidin bence. Ben bir ay sonra tekrar kontrole gittiğimde doktorum tamamen iyileşti dedikten sonra normal hayatıma geri döndüm.
ubrat niloyaaa niloyaaa doktor kontrolüne işlemden 10 gün sonra çağırdı gittiğimde iyileşmeye başladı dedi dokular yenildiği için lekelenmeler normal dedi ama 1 buçuk ay olması ve hala lekelenme olması canımı sıkıyor
niloyaaa ubrat tekrar gidin o yüzden tamamen iyileşmemiş olabilir çünkü ve bu süreçte ilişki olursa tekrar Yaranız tahriş de olabilir
ubrat niloyaaa 6 ay sonra gel dedi yani allah korusun kötü bi hastalık vs olsa görür derler yani dimi yaradandır o lekelenme
Esilamasal Merhaba bende de rahim agzi yarasi var bu yarayı yaktirdiktan sonra iliskiye girerken agri g3ctimi agriniz oluyormu iliskiye girince
niloyaaa Esilamasal hayır tedavi olduktan sonra bir daha ağrı ve acıma olmadı. Ama öncesinde yara varken ilişki çok zordu ve acıyordu
niloyaaa ubrat yara yakılmadan önce zaten sizden örnek almış olması lazım doktorunuzun temiz mi değil mi diye Kötü bir şey olsa o zaman görürlerdi diye düşünüyorum. Yara varken bende de lekelenme oluyordu hatta kanama şikayetiyle gittim ben.