yusufmirzasa yaa geçmiş olsun rabbim hayırlı şifalar göndersin 🌸♥️ şimdi nasılsınız? Benimde iki hafta önce tsh dusuk çıktı t3-t4 ise yüksek çıktı doktor zehirli guatrin var dedi ultrason istedi ultrasondada iki nodul çıktı ilaç vs bisey vermedi beni endokrinoljoye sevk etti ilçedeyim şuan il hastanesine gideceğim 2 hafta sonraya sıra bulabildim , çok korkuyorum valla kendi kendine düşer mi bu degerler acaba emziriyorum bende bebeğim 8 aylik , ilk defa oldu böyle bir şey 😕 korktum çoğu kişi ameliyat diyor bazısı nodul kanserdir diyo