Ben çocukluğumdan beri tiroit hastasıyım , az çalışıyor yetmezliği var yani. çocukluktan beri ilaç kullanıyorum yaklaşık 2 yıldır emziriyorum çok ihmal ettiğim oldu ilacı , 1 hafta 10 gün kullanmadığım oldu ama kesilmedi sütüm. Tabi herkeste aynı olmayabilir sorun yine de doktora geçmiş olsun çok 🙏