nurella2633 yesim58 ben bi fark göremedim ama bebeğim optiproyu daha çok sevdi ondan devam ettik bizde
yesim58 nurella2633 benim ki de optiproyu çok sevdi ama gaz ve kabızlık sıkıntısı yaşıyoruz doktorda comfort olana geç dedi
melisati yesim58 gaz ve kabızlığı geçti mi peki ? Bizde bugün değiştik ama eşim optiproyu almış araştırmadan oysa bizimde gaz problemimiz var