yesim58 ağlıyordu ama öyle krize girmiyordu ara ara huysuzdu bende anlamadım. Yek sorun fazla memede kalıyordu oda okuduğumda bebek yeni doğan olduğu için güvende olmam amacıyla memede çok kalıyor deniliyordu bende üzerinde durmadım meğer sütüm yetmemiş. Çok üzüldüm.