mimikralicesi1 valla ilk zamanlar bir duzen oturtturamadim daha 1 buçuk ay oluyor düzen oturttum kızımda alıştı kardeşine artık gülüyor ablasına hatta işim oluyor bazen kızım oyalıyor şingirdak ile tabi kıskançlık oluyor arada sevme bahanesi ile sıkıyor falan ama bu kadarına şükür ediyorum bazen oluyor ki çok zor geçiyor ikisi birden çok bunaltıyor beni ama insan alışıyor ve en önemlisi Allah bir kolaylığını veriyor benim kayinvalidem annem aynı şehirdeyiz bazen çok bunalimca onlar geliyor yada kızımı alıp dışarı çıkartıyorlar bazen hep birlikte çıkıyoruz tek sorun iki çocuk ile ben tek çıkamıyorum çünkü kızım laf dinlemiyor yolun ortasına atlıyor zaptedemiyorum Allah gönlünüze göre versin ve ikinci bebeğim doğdu kızım tam 3 yaşına basmıştı 😌