mimikralicesi1
Valla canım her türlü 2 çocukla zor büyükte olsa küçükte olsa iki çocuklu hayat zor :)
Araya fazla koymak istemiyorsan (7-8 yıl ) beraber büyüsün istiyorsan yap gitsin ama aklının bir köşesinde zorlukları bulunsun :)
4 yaş var aralarında kızım bağımsız herşeyi yapıyor o konuda zorlanmıyorum ama onunla eskisi gibi asla ilgilenemiyorum kıskançlıklar oluyor tabi onun dışında kardeşini severken görmek ya da kardeşinin onu görünce heyecanlanması ve tamamlandık hissi çok mutluluk verici ☺️