aybukelii Aldırmak tabiki güzel ve doğru bsey değil 27 yaşındayım ve 3.yü doğurmak gibi bı hata yaptım . 2kizim vardı 6 yasinda oğlum şu an 7 aylık ve okadar zooorki anlatamam . 🥺
Cigdemom aybukelii Allah size bağışlasın onları gelmiş geçmiş iyikide aldırmadın 7 ay olmuş 2,3 yıl daha sonrası inşallah kolay bunu derken çok kez aldırmak için randevu aldım ama yapamadım
zeynptgb Cigdemom 2.dogumda baglattim 34 yaşındayım öncesinde de 2kaybim vardı.dogum genel anestezi altında oldu farklı bir durum yaşamadım yani bedensel olarak sezeryan zorluğu vardı
mimikralicesi1 Cigdemom bence bağlatmayın belki çok ileride pişman olursunuz. Doğumdan sonra en az 2 yöntem ile korunun 🌸
Cigdemom Birdunyabircennetannesi evet canım prezervatif vardı muhtemelen küçük bir delik yada bilmiyorum of of
Birdunyabircennetannesi Cigdemom Ben olsam bağlatırdım tek çocukla bile düşünüyorum hatta ben 3 çocuğunuz varmış zaten riske atmayın daha fazla
gizem140 Cigdemom 3. Çocukla bağlattım sizin gibi yaşları çok yakın. Genel anestezi filan olmadan belden aşağı uyuşturulunca onu da hallettirdim. Bende pek istemiyordum ama sürekli hamile kalırmışım düşüncesiyle yaşamaktansa bunu tercih ettim
Tubasahra Boncuk-anne Aynenn biraz kolay biraz zor. Zor günler geçti şimdi daha zor günler de 😁😁Sağlıklı olsunlar da . Amin inşallah teşekkür ederim
Tubasahra Boncuk-anne Evet 😁Sadece zorluklar değişiyor. Her güncelleme de eskiden daha iyiydi sanki diyorsun . Düşününce eskiye dönmek istemiyorsun.Analık zor zanaat
FettahMerve06 Gmzezeynp9 Sezeryan doğumdan sonra mı bağlanır tüpler Normal Bi zaman da gidip de bağlanabilir mi
Tubasahra Boncuk-anne Kesinlikle öyle diyorum ben de deliyiz 😂😂hele ben zırdeli. Amin sağlıklı, hayırlı evlat olsunlar
Irmakefe Cigdemom benim.üçüde kız amin Rabbim hepimizinkileri bağışlasın hakkinizda hayırlısı olsun sağlıklı olsunda sağlıkla kucağınıza alın