Kızlar iki oğlum var biri 3 yaş biri 5 aylık yine hamile olduğumu öğrendim aldırmak bana göre değil evet çok zor olacak ama allahtan ne yapalım ama diyorum ki sezeryan esnasında bağlatayım 26 yaşındayım doğru mu karar veriyorum bilmiyorum ama daha hiiic istemiyorum çocuk . Tüpler bağlanırken genel anestezi mi olur doğumda yarıdan baygınkende olabilir mi sormayı unuttum doktoruma