bisenakillisinzaten Valla maşallah benim kızım hepsini çok rahat çıkardı çok şükür ateşi var denecek kadar bile ateşlenmedi.Biraz huysuzlanırdı ama öyle çok zorlayacak şekilde değildi.Ben dişliğini dolaba koyuyordum soğutup veriyordm sürekli,yeşilsoğan havuç filan veriyodum eline dişetlerini kaşısın diye belki oyüzden rahat geçirmiştir bilmiyorum.5 yaşında ilk kaç aylıkken çıkardığını hatırlamıyorum valla