Annakralice bisenakillisinzaten Ne zaman diş çıkaracak olsa huysuzluğu hat safhada olur, ateşi yükselir ve düşmez. Asla kolay çıkarmadı..
dilberhala1 bisenakillisinzaten 6.5 aylık çıkardı hiç belirti yoktu damakları kabarmadı bile mememi ısırınca anladım
Meri-Mel bisenakillisinzaten Arkadaşımın ilk kızı öyle imiş anlamazdın salya ,ağrı hiç bişi olmazdı derdi ama bebeği şişko bildiğin şişko bir bebiş olduğu için demiş doktor
Meri-Mel bisenakillisinzaten Bilmiyorum kilolu bebek her zaman daha kolay çıkarır demiş ve ilk kızı cidden obez bildiğin şişko ama öbürü zor çıkarıyor derdi benimki üflesen uçacak bizimki de aşırı zor çıkıyor 🥴