Arkadaşlar normalde heryerden araştırıyorum bakıyorum yorumları okuyorum benim bebeğim gibi olupta evde atlatan bir sürü kişiyi okudum yani benim hatam acile götürüp ordan yoğun bakıma almalarimi oldu yani bir gece acilde yatırdılar daha yoğun bakıma da gideceksnz demeden baktık ambulans geldi aldı başka hastaneye sevk acaba hatami ettim kendi çocuk doktorumuza gidipdemi baksaydi karar verseydi gerçekten çok çaresisiziz yani çocuğum nasıl bu hale geldi iyileşiyor diyip her hafta umutla gidiyoruz başka şeylerle karşılaşıyoruz genelde bu gibi çocuklar evde hava solunum desteği ilaç yardımlarıyla iyileşmiş hep okuyorum yoğun bakım şartmiydi işleyiş prosedür geregimi yapıldı yoksa