Kızlar şimdi bebeğim 20 gündür yoğun bakımda bronşit zatürre arası bi şey dediler zatürre kadar da kötü değil ama bronşit kadarda iyi değil dediler 20 gündür bebeğime yapilmadik şey kalmadı gerçekten bebeğim daha kötü görüyorum her seferinde entübe ettiler bı kaç sonra çıktı şimdi yine oksijen takılı hiç bir hastalığı yok sadece solunum sıkıntısı çekiyor diyip duruyorlar şimdi ben bebeğimi başka bir hastaneye yoğun bakıma sevk istesem nasıl olur böyle bir şeyle karşılaşan oldumu sürekli çevremizde yerinden hiç ellemeyin diyip duruyorlar yada şöyle mesela özel bir çocuk doktoru bulup devlet hastanesinde takibini yapabiliyor mu gerçekten ne yapacağımızı şaşırdık yeterli gelmiyor hastane bize sürekli yoğun bakım doktoru değişiyor sabit bir doktor durmuyor bebeğimiz iyi şartlarda değil hissediyoruz iyilesmiyor sürekli her kafadan bir ses çıkıyor hemsirelerden asistan doktorlardan yani böyle durumlarda ne yapsak ne etsek eşimle şaşırdık kaldık gözümüz de yaş kalmadı