Kızım 5 aylık eylülde işe dönmem gerekiyor. Annem başka şehirde kv çok yaşlı işin kötüsü benim kadro da başka şehirde. Mazeret tayiniyle eşimin yanına gelirim dedim ama 3 sene şartından dolayı gelemedim. Kayseride oturuyorum görev yerim Gaziantep. Ne yapacağımı bilmiyorum bebeğim de bana bağımlı gibi şu an kesinlikle başka insanlardan hoşlanmıyor babası dışında. Kafam çok karışık ve stresliyim.