Merhaba kızlar. Eylülde kızım 7 aylık olacak, öğretmenim ve işe döneceğim 🥲 malesef günümüz şartlarını ve onun geleceğini düşününce böyle bi karar almak durumunda kaldım.
Sabah 7de onu emzirip evden çıkacağım ve öğlen 1de dönmüş olacağım.
Eşimin kuzeni bakacak kızıma, nispeten içim rahat. İyi bakacağını ilgileneceğini düşünüyorum, kendi evimizde bakacak yani bebeğim ordan oraya gitmek zorunda kalmayacak.
Ek gıda alıyor hatta 2-3 öğün yiyor hafiften diyebilirim. Emiyor, ihtiyaç halinde mama da içiyor çok şükür biberona da alışkın bu zamana kadar meme reddi de yaşamadık.
Yanına uzanıp sevip öpüp uyutuyorum kendi kendine dönerek uyuyor yani ama baya zaman alıyor.
Başka var mı dönecek olan? O kadar karmaşık duygular içerisindeyim ki, keşke imkanım olsaydı en az 2-3 yaşına kadar yanında olabilseydim. Gerçekçi yorumlarınıza tecrübelerinize ihtiyacım var 😢 biraz dertleşelim 🙏🏻