Ozooo 15 kilo verdim niyet ettim kalan 3 kilomu vermeye bismillahhhh 😂 sabah kalkınca suyumu içtim 1 litreye yakın ardından yeşil çay içtim şimdi de yoğurtlu meyve yapmıştım kendime kahvaltı olarak onu yedim. Öğle yemeği olarak da tavuklu salata yemeyi düşünüyorum akşam Allah Kerim 😂