Ozooo ben cuma günü başladım. Bismillah 61 kilo ile.. emzirdiğim için diyet değil benim ki fakat dikkat ediyorum porsiyonu küçülttüm ekmeği azalttım ve akşam 8 den sonra bişey yemiyorum. Tatlı yok sadece kahve yanına küçük parça çikolata. Bol su 💧su an bunu yazarken midem kazınıyor 🤣