gzdtrhn shrhyt benimde oğlum 18 ay 10.5 kilo persentile göre yaşıtları 10.7 kiloymuş doktor normal diyor bence zayıf ama emiyor mu acaba sizinki ?
shrhyt gzdtrhn ben 1 yaş da bıraktım. İyi de yemek yiyor ama çok hareketli günde 3 4 de kaka modu ondan almıyor diye düşünüyorum. Bana zayıf gelmiyor. Saglikliysa bebekler kilo önemli değil gözümde
AnVN ygtbs kızım 2 yaşına gelince anca 10 kilo oldu o aylarda 7.5 tu emzirmeyi bırakana kadar gün içerisinde sadece 1 çay kaldığı bişey yediğinde sevinçten havaya uçuyordum hiç bi doktorda zorlamadı ben hep sorun var diye düşünüp gezdim 5 yaşında sağlığı da yerinde çok şükür hala da zayıf mesela yiyor ama yinede zayıf çok dert etmeyin
Defne0909 Kızım 3 yaşina girecek suan 11,5 kilo😬 2670 dogum kilosu hiç üzülüp kendinizi yıpratmayin degerleri yerindeyse sağlık sorunu yoksa şukur diyelim.Her bebek kilolu ve tombul olmuyor malesef
Dilannn1334 Bizim de on gün sonra yaşı dolacak oğlumun 8 aylıkken de 10 kiloydu hala 10 kilo boyu 78 cm son dört ayda bir gram kilo almadı boyu da 2 cm uzadı sadece bıçak gibi kesildi gelişimi çok canımı sıkıyor sürekli de hasta
daha_ben_buyumemisken ygtbs Dr muz derki 1 yaşında doğum kilosunun 3 katı olmalı. Doğum kilosuna göre iyi bebeginiz sıkmayın caninizi