Merhaba hanımlar, bebeğim kız ve 11 aylık, şu an 8200 gram. Doğum kilomuz 2460 Gramdı. Doktor bebeğimin zayıf olduğunu söyledi. Bu ayda 9 kg ve üstü olması beklenirmiş. Çok moralim bozuldu. Bebeğim ek gıda hiç istemiyor oldukça iştahsız. Sadece formül mamayı kabul ediyor. Sizce kilosu çok mu düşük çok canım sıkılıyor