acaae hayır kuzum emzirmeyi bıraktım ben 3 ay oldu rahat detox için bişe diyemem 200 ml suya yani klasik su bardağı var ya onun kadar kaynak suya katıp karıştırıp içiyorum genelde süt ile içiyorum ama ben öyle daha yumuşak oluyor içimi ama sade su ile de oluyor süt yoksa su ile yapıyorum tadı toz kahveler var ya onlara benziyor çayı kahveyi şekersiz içiyorsan bunu da çok rahat içersin ama şekerli içiyorsan biraz zorlana bilirsin bide sen emziriyorsun benden çok daha hızlı kilo verirsin benim strese bağlı yeme bozukluğum var ondan ben kilo veremiyorum kolay kolay