purplemomm00 Ben sevindim. Benim kızım şuan 10 aylık, 1 haftalıktı onlar cezaevine girdiğinde. Sapıklarımız, katillerimiz hakettiği cezayı çok alıyor sankide. Yattıkları yeter zaten para cezasıda alırlar yüklü miktarda. 2 hafta sonra mahkeme var eşi ve onun aileside çıkar gider çokta abartılacak bir durum yok olması gereken oldu yani