zeyneple cerkezkizi59 bende lansinoh aldım bı süre hem meme hem mama olarak devam ettik ama o da çok gaz yapıyor. Avent alsaydım keşke diyorum o da çok gaz yapıyormu?
cerkezkizi59 happymuti emzirme destegi alırken dedi ki kadın bana emzik vermeyeceksin biberon vermeyeceksin o gün okadar huysuzlandiki ağlama krizleri tuttu şuan yine birden öyle kesemem
happymuti cerkezkizi59 ben emzik halen veriyorum ama biberonu bıraktım anne sütü kaşığı kullandım ağladı biraz ama 4 güne geçti
aaslanbeyy happymuti bebeğim 19 günlük kaşık biberonla başlamıştık ama akışı hızlı olduğu için memeden de o hızı bekliyordu avent çok yavaş geldiği için ona geçmiştim yanlış mı yapıyorum acaba?
happymuti aaslanbeyy kesinlikle yanlış kaşık biberon kullanın Avent bende meme reddi yaptı zor bıraktım
cerkezkizi59 aaslanbeyy çok küçükmüş bence kesinlikle biberona verme emzirmek istiyorsan geri donuşu olmuyor
happymuti cerkezkizi59 ucu kaşık gibi ama akışını sen ayarlıyorsun google yaz aynı şekilde çıkıyor nasıl tarif edeyim bilemedim
happymuti cerkezkizi59 kaşık biberon kıvamlı mamalar için benim dediğim süt kaşığı diye geçiyor linkte https://images.app.goo.gl/QbNabwMgGkBDphNp8
cerkezkizi59 happymuti bunu yarın e bebekten alıp denenyeyim umarım bunuda boşuna almiyorumdur çünkü aldığım herşey boşa gitti eds kaşıklar vs
happymuti cerkezkizi59 normal kaşık biberon 6. Ay itibari ile püre vermek için kullanılıyor süt için bu attığımdan almak gerek özellikle bu markanın al daha kullanışlı bende 2 farklı marka var mycey kullanımı daha rahat
happymuti cerkezkizi59 ilk bir kaç gün çok ağlayacak ama pes etme dediğim w4-5 gün içinde unutuyor biberonu 2 gün meme teklif etme soğutma bebeğini memenden daha çok sonrasında zorlamadan meme teklif et ağlarsa bırak sağ sütünü
happymuti drkrd silikon uç ile de meme reddi yapar silikon uç yara olduğunda yada göğüs ucu olmadığı zaman kullanılmalı
cerkezkizi59 drkrd silikon UCLA süt gelmiyor sütüm zaten öyle hiç bir zaman şakır şakır gelmedi anca çocuğu yoruyor silikon üç