Daha çok küçük oysaki dogudugundan beridir 3 ay 25 günlük hep meme reddi yaşadim bebeğimi doyasıya şöyle bir emziremedim başlarda çok seviyordu emmeyi sütüm yoktu memein ucu yoktu artık sütüm var memein ucuda var ama bebeğim beni emmek istemiyor gerçekten okadar canım sikiliyorki sağıp veriyorum sagana kadar da feryat figan ağlıyor çok üzgünüm avent meme reddi yapmıyor diyenler toplanır şimdi avent kullandım zaten en başından babaklim sagmakla nereye kadar ilerletebilecegim hayirlisi