namkol2 D21122020 Orada da sosyal hayat ve arkadaşlık kurabilirsin ilk adımı siz atabilirsiniz tabii inşallah dil biliyorsunuzdur. Gelecek, arkadaşlıktan önemli Hiç arkadasim olmasaydı ama yurt dışında yasasaydim keşke 😂
kimbumadam aslananne27 bizde zara mango lüks giyim Sizlerde bizim lcye falan denk geliyor Ya da butik mağaza😂
aslananne27 kimbumadam Zara burda çok pahalı değil yaa heleki çocuk giyim çok ucuz oğlum bütün kıyafetleri ordan bi tişört 4 ,5 Euro 😅😅Zara bide düşün hm de öyle mesela biberon Philips avent türkiyede kullananlar çok pahalı avent kullanıyor falan diyor😅 burda 10 Euro avent biberon😅😅
kimbumadam aslananne27 comotomo kullanıyorum 800 ₺ 😂 Zara h&mden 6,7 parça aldım 10 bin ₺ Git burdan moralimi bozuyorsun
Melek_annesi_06 D21122020 fransadayım bende Türkiye ye gitmeyi çok istiyorum ama hep diyorum ki kızıma orda bir gelecek yok zaten özel bir çocuk istediği şekilde Türkiye’de yaşayamaz burdaki imkanlar oldukça fazla Türkiye cennet gibi ama hem para gerek hem de sağlam bir psikoloji o da şu şartlarda mümkün değil
D21122020 Hepiniz haklısınız kızlar. Her ülkenin iyi ve kötü yanı var, maddiyat tabiki önemli ama su an özlem çok ağır basıyor, sanki Burda günler boş geçiyor gibi hissediyorum bazen, Türkiye’nin kalabalığına alışmışız tabiki 😀
biroglanannesii1 aslananne27 Burada 3-4 dolara ürünleri var gerçekten bir indirim yapıyorlar. Çocuk kıyafetleri en fazla 15 dolara düşüyor ya
biroglanannesii1 D21122020 Amerika’da yaşıyorum. Ülkem için elimden geleni yaparım ama artık yaşayamam. Ailemi ziyarete gidip gelirim o kadar. Yaşanılacak gibi değil artık sadece ekonomi değil sorun mülteciler ve suç oranının git gide artması kültürel ve değersel çöküş, eğitim sisteminin kötüye gitmesi gibi sorunlar var ve çocuğumu orada büyütmek istemem.
rodinssmom biroglanannesii1 Amerika’da hangi şehirdesiniz? Ben şuan belçikadayım ABD taşınmak için ısrar ediyorum elime kabul etmiyor
aslananne27 biroglanannesii1 evet ucuz ama ürünleri çok kalitesiz hm bim hiç alışveriş yapmadım ordan bir kere aldım hep tüylendi aldığım şeyler beğenmedim
Deletedmom_182 D21122020 geçen kuzenimle konuştuk almanyada yaşıyor dönme burada aldığın maaşla ekstra bir şey yapamıyorsun ay sonu sıfıra sıfır oluyor dedim orada da öyle ekstra hiçbir şeyimiz yok ucu ucuna yetiyor dedi bu şekildeyse dönmek için mantıklı sebep evet ama en azından yılda bir kez buraya gelip rahat bi tatil yapabiliyorlar.Burada aldığı maaştan ev geçindirip ihtiyaç karşılayıp üstüne 1 ay tatil yapabilen kaç aile var ki ? 3-4 günlük tatile bile insanlar borçla gidiyor
Sweett D21122020 bişey sormam İstiyorum kızlar benim annem Türkiye’de yaşıyor yalnız kalıyor biz de Almanya’da yaşıyoruz annemi buraya yanımıza almanın bir imkanı var mı yani temelli olarak Türkiye’den Almanya’ya yanıma gelmesini istiyorum böyle alan var mı annesinin yanına
biroglanannesii1 aslananne27 Evet bende beğenmiyorum ama Zara güzel gerçekten yıllardır alışveriş yapıyorum bir tane deforme olan ürünü yok çocuk içinde öyle aldığım ilk günkü gibi
aslananne27 biroglanannesii1 evet kendime ve oğluma aldığım tüm zara kıyafetleri çok kaliteli ne solma ne tüylenme hiç olmadı ayrıca zara home da çok güzel ürünler var 🥹🥹
Birdunyabircennetannesi D21122020 Geri gelmeyin Burası yaşanacak ülke değil Yaşamamıza izin vermiyorlar Eski zamanlar ki gibi değil buralar
biroglanannesii1 kimbumadam Canim Amerika ve Avrupa’da outlet mağazalar oldukça fazla. Kendi adıma konuşuyorum şu anda ben gidip mağazadan pahalı almaktansa outlete gidiyorum binlerce markanın diğer sezondan kalma veya son kalan ürünlerinden olan tüm eşyalar gönderiliyor. Gidip oradan alıyorum. Ha bazı ürünleri mağazalardan almayı tercih ediyorum ama kıyafet genelde outlet tercih ediyorum.
aslananne27 kimbumadam genellikle Zara , bershka, ve Tommy hilfiger ( bunda sadece kot alırım tişörtleri güzel değil sıradan😅 )
ArvenMom D21122020 vallahi ben de Türkiye’yi özlüyorum ne yalan söyleyim ama yaşanan olaylardan yani sokakta yürürken de can güvenliğinin olmamasından dolayı çok tedirgin ediyor insanı her gün haberlerde farklı bir olay var yani büyüdüğüm yaşadığım şehri çok özledim ama gözüm çok korkuyor yani şu an yurt dışındayım Ukrayna’dayım burası savaş bölgesi ama ona rağmen gerçekten burası daha güvenli geliyor çok üzülüyorum Türkiye’nin bu haline altı ay olacak yurtdışına çıkalı ben buraya gelmeden önce Türkiye bu kadar kötü değildi bu kadar çok insanlar sapıtmamıştı çok üzücü maalesef ki yurt dışında kalmaya devam edeceğim büyük ihtimalle
nazlik ArvenMom sokakta yürürken nasıl can güvenliğimz yokmuş ben orayı anlamadim bacım biz burada yaşıyoruz hiç böyle bişey duymadık görmedik ama
kimbumadam biroglanannesii1 evet evet kuzenim new falan aldı uyguna geldi baya Bidaha giden olursa isticem😍 Ya da inş kendim giderim