D21122020 italyada kalıyorum tabiki yurt dışı Türkiye bitik durumda maddi manevi bitmiş hersey çok pahalı aşırı hemde vatandaşa destek yok bişi yok burada çocuk parası kira yardımı anne parası işsizlik parası su faturasını 3 aydır devlet ödüyor mesela Türkiye bunu yapar mı tövbe senden alır sana vermez senden de fazlasıyla alır yurt dışında et sebze hersey ucuz ıstedıgımzıı rahat bir şekilde alıyoruz çocuklarımız herseyden yıyor içiyor fazla fazla örnek muzun kilosu burda 1 Euro 😅😅😅bedava gibi bişi Türkiyede annem 80 diyor