merve5561 Ferro sanol b diye bir şurup ama ben şurubun iştah açtığını sanmıyorum değerleri yükseldiği için farketti bence nutrigen toz kullanıyordum ek gıdasına katılıyordu ama arkasından hemen emmek istiyordu bir saati ve öncesinde emmemesi gerekiyormuş değerleri çok düşük çıktı bu şurup hızlı yükseltir dedi doktor ama içeriğinde şeker ver ben bu kadar düşük olmasa kullanmak istemezdim tekrar tahlil yaptırmal istiyorum aslında yükseldiyse nutrigene geçicem tekrar