Benim kızım 7.5 aylık, doktorumuz bir iki ay öncesinde minik minik ek gıdalara başlatmıştı ama pek bişey yemiyordu. 7.ayın sonunda 4 saatte bir yemek+emzirme sistemine geçtik ve gece emzirmesini bıraktık. Nasıl 4 saatte bir asla dayanamaz dedim, çünkü 2 saat bile fazla geliyordu bazen. Ama bu aylarda beslenme aralığını 3,5-4 saate çıkarmak gerekiyormuş. 4 saatte bir yemeğini verince kurt gibi acıktığından iştahla yiyo, eğer yemeğini yerse üstüne anne sütünü içebilir. Eğer yemek yoksa süt de yok, böylece bir güzel yiyo artık. Deneyin