Balkizinannesi_ Merhaba, benim de eşim kolon kanseri 4. evre hastasıydı. Ocakta kemoterapi gördü 4 kür, Mayıs’ta ameliyat olup bütün kalın bağırsağının tamamını ve makatını almak zorunda kaldılar. Ameliyat 8-10 saat sürdü, 1 gece yoğun bakımda kaldı, ertesi gün normal odaya alınıp ağrı kesiciler vs. başlandı. Şuan sadece karaciğerinde var, onun için de tedavi olucak inşallah. Evet zorlu bir süreç ama pes etmeyip sabırlı olunduğu sürece herşey iyi olacaktır. Ha bir de rectumdan makata sıçrama durumu çok yüksek oluyor başımıza geldi maalesef, ama eğer rectum temizse sıkıntı olmaz inşallah. Hangi ildesiniz, İstanbul daysanız doktor önerebilirim. İşinin ehli olan doktorlar var da