Hcmy_ mahvetti derken ne yaptı mesela? Benim kayınpeder de akciğer kanseri 1,5 senedir en son hiç bir tedavi işe yaramayınca ağrılarını bi nebze hafifletir diye düşünerek ışın verdiğini söyledi doktor 2 defa aldı şuan yoğun bakımda crp cok yüksek kan değerleri tansiyonu düşük karaciğer tamamen bitmiş dedi doktor organlar da işlevini yitirince hastayı kaybediyoruz genelde dedi doktor 2 gün oldu yoğun bakıma gireli ne olcak daha önümüzde nasıl bi süreç var merak ediyoruz açıkcası