Misscalifornia yani cocugunuz eğer aracta aşırı hareket etmiyorsa koltukta huzursuzlanmıyorsa olabilir ben istanbulda yaşıyorm 4 aylıkken hastahaneye gitmemiz gerekiyodu eşim nöbetteydi ön koltuga bağlamıştım ters bi şekilde airbagi kapatmıstım yinede zor olmuştu çünkü e5 ün ortasında ağlamaya başladı ve mecbur kucagıma alıp durdurmak zorunda kaldım emniyet şeridine çekip şuan 9 aylık oto koltugunda hala zor oluyo çünkü bi anda ağlamaya başlıyo kemerden kurtulmaya çalışıyo bende şarkı açıyorum eşlik ederek oyalamaya çalışıyorm yanıma oyuncaklar alıp her mızmızlanısında birni veriyorum öyle geciriyorum genelde