Merhabalar bebeğim 7 aylık . Doğduğu günden beri araba kullanıyorum . Gezmeye , aşıya , hep bi yerlere gittik .
Oto koltuğuna koydum , bazen durmayacak gibi olduğunda kısa mesafelerde pusetine yanıma aldım . Eline oyuncak verdim , cama yapıştırılan oyuncaklardan aldım . Şimdi gayet mutlu arabanın içinde . Siz sakin , rahat olun , eminim bebeğinizde hissedecektir 🥰🥰