Seda-lina biz sanki annelerimiz hiç kızmadan büyüdük valla bazen insanın sabrı taşabiliyor sadece çok uzatmayın ve açıklayıcı olun bence şiddete bende karşıyım ama hayırı ve sınırları bilmesi lazım hiç kızmadan büyütülen sınırsız şımarık çocukları görünce annem geliyo aklıma az dayak yemedim ama hiç anneme kin beslemedim sonradan anladım herşeyi mesela insan savunmasız bir yavruya sinirleri gerilince sesini yükseltebiliyor ama sonra daha açıklayıcı olmak gerek bence bilemiyorum bu benim düşüncem her şeylerine kızmıyoruz sonuçta anneyiz diye robot yada insan dışı bir varlık değiliz bizlerinde işin içinden çıkamadığı şeyler sinirlendiğimiz ağladığımız anlar olabiliyor insani duyguları çocukların öğrenmesi gerekiyor bence yetişkin olduklarında bilmedikleri bu duyguları yönetmeyi nasıl öğrenecekler o zaman ben böyle düşünüyorum siz güzel zaman geçirmeye bakın bence onun içinde kin olmaz zaten annesisiniz siz onun en güvendiği kişisiniz