Seda-lina emin olun bnden iyi kimse anliyamaz sizi oğlum 4 yaşında, kızım var bide 1 yaşında, kızım alerjik bir çocuk bütün ilgi onda oğlumda hiç kıskançlık yok aksine çok seviyo ama sürekli agliyo hicbirseyden memnun kalmiyo babasinin peşinden agliyo , bazen yetemiyorum oturup ağlıyorum bizde insanız yani bu destek alsak da oluyo almasakda oluyo hayat bize ne gösterecek bilemeyiz malesef.
İllaki kimse istemez evladına kızıp bagirmak bu kesinlikle güzel birşey değil ama bazen gerçekten su yetememe duygusu insanı mahvediyo bizimde sabah 8 de başlıyoruz onlar 10 da yatiyo ben bu saate kadar temizlikle uğraşırım mesela.
Annelik çok çok zor gerçekten ,yani kimse büyük konusmamali yargılamamalı herkesin yaşadığı şey çok başka…
Umarım okul hayatı biraz olumlu yönde etkiler sizde dinlenmiş olursunuz Allah yardımcınız olsun 🙏🏼🌸❤️