Deletedmom781 benim kiziminda oldu ilk gunlerinde hastane telasindan boyle yarık gibi pisikleri oldu iki tane en son kendi sütümü damlatip birde kurumasini bekliyordum uzerine krem sürüp bezini kapatıyordum cok sukur böyle gecti bizimki.. nemli kalmamasi lazım bol bol açık bırakıp hava almasini sağlayın