Deletedmom781 bizde destiny kullanıyoruz ama kızarmaya başladığında sürüyorum sadece... sık sık altını değiştirin, iki günde bir banyo yada üç gün... ıslak mendil ne kullanıyorsunuz o da çok önemli, ben babyme erkek yeni doğan ıslak pamuk kullanıyorum hiç pişik olmadı... ama bir ara ıslak mendili değiştirmek zorunda kaldım, ebebek uzak gidip alamadım. İki günde hiç kızrnadığı kadar kızardı tabii koştur koştur gidip hemen babyme aldık, destiny sürdüm felan geçti:)