hzlzynbinci kızımın ikinci ismi İnci. Çok nahif, hanımefendi ismi gibi geliyor bana. Hayvan ismi olduğunu da ilk kez duydum😅
Ama şu an o kadar çok tercih ediliyor ki bu isim, ilk isim olarak tercih etmezdim. Benim için ayrı bir yeri var bu ismin o yüzden koydum, kimlikte duruyor öyle, kullanmıyoruz.
Feyza da çok güzel bir isim ama ikisi arasında tercihim İnci’den yana🩷