Merhaba 10 günlük bebeğim var hala isim konusunda netleşemedik
Aklımızda iki isim var
Feyza
İnci
Sizce hangisi daha güçlü güzel lütfen gören herkes fikir belirtsin ✋🏻🌸❤️
Aklımızdaki ilk isim inci idi ama her kafadan bi ses çıkınca az biraz soğudum..
Annem eski bi isim dedi sonra hayvan ismi dedi
Kv boncuk dedi
Diğeri incir dedi 🤦🏻♀️🤷🏻♀️😏
Kızım inci gibi sarışın minik yani ismini taşır gibi geliyor bilmiyorum da…
Feyza ya da inci konusunda fikirlerinizi bekliyorum ✋🏻