Bolmayonezlitavukdoner herkesin zorlandığı konu farklı bence benim ek gıda değil 2 yaş sendromu herşeyi ağlayarak yapması, istemesi, istediği olmayınca kendini yerlere atması, istediği üstü gitmek istemesi, inat etmesi saçımı başımı yolup duvarları yumruklayıp elimi incittiğimi bilirim