Bolmayonezlitavukdoner Çocuk büyütmekte en zor en yıpratıcı şey ek gıda dönemiymiş, çocuğa yemek yedirmek sabır dağına topuklu ayakkabıyla tırmanmakmış meğerse. Hiçbir şey…. ne doğum, ne diş dönemi ne atak sadece ek gıda süreci….
sek_kahve Bolmayonezlitavukdoner bana göre de psikolojik destek süreci en zor 😁 ardından ek gıda geliyor tabi
milletsanakanalizemiolacak Tubasahra ela lale el ele üzerine koşacak bu gece en zoru ortaokula geçiş 4. Sınıf bu sene yandım ben benim çocuk 4. Sınıf oldu
milletsanakanalizemiolacak Bolmayonezlitavukdoner beni yiyebilirsin bacım en zoru kolik üstüne tanımam
Sedakrtls milletsanakanalizemiolacak ilk altı ayı bazen hep sancılı hatırlıyorum videolarla aa aslinda egleniyormusum da diyorum ayy Allah’ım kimseye yaşatmasın uykusuz hergece idik gazlı kolik bebe ile 🤦🤦
Tubasahra milletsanakanalizemiolacak Biri 7. Biri 6. Sınıfa geçicek biz sorun yaşamadık ya o konuda. 😁
Tubasahra milletsanakanalizemiolacak kızıma 1. Sınıf çıkıyor da kasım 2018 lı 1 sene erteliycem hazır değilim Ela ile Lale ye
milletsanakanalizemiolacak Tubasahra benim kızım okuma yazma biliyordu okula başladığında hiç zorlanmadımda 4. Sınıf oldu sınavlar başlıyor bu sene
[silindi] Bolmayonezlitavukdoner sen bide alerjik bebegi gör ne vercem diye 7 aydır kafayı yedim 🤣🤦🏼♀️
3kedili2bebekli Bolmayonezlitavukdoner benim için çok kolay geçti ek gıda sureci sadece 15 gün meme ve biberon bagimliligi yaşadım onu da çözdüm ama o 15 günü bana sorun katılıyorum her şey büyüyünce geçiyor ama yemek yememe geçmez yemeyen çocuk kadar zoru yoktur şimdi çok şükür halime valla şimdi hasta biri hafif iştahsız yine de ikna ediyoruz yemeye ama bin şükür
2305aslihan Bolmayonezlitavukdoner bir de çoklu besin alerjili bir bebekse bir de kolik bir de uykuda nefret eden bir bebe 😅😅😅