honeyson bu tamamen bakış açısıyla ilgili, ben öyle düşünüyorum yani. 54 kg’la hamile kaldım. Şimdi 52 kiloyum. Evet şartlardan dolayı kendimizi salıyoruz. Arada fırsat bulup, bakım yapmaya çalışıyoruz. 24 değil, 4 saat bebekle yalnız kaldıklarında kendilerinden geçiyorlar yorgunluktan. Burdan pay biçerek halimizi anlayabilirler. Ama sanırım işlerine gelmiyor ;)